FAQ

  • Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
    W sklepie internetowym Szachownica można wybrać jedną spośród 3 opcji płacenia za zakupy:
    - Online: przelewem lub kartą płatniczą/kredytową.
    Płatność online zawsze realizowana jest za pośrednictwem serwisu Przelewy 24. W finalizacji zamówienia po wybraniu przycisku „Przejdź do Przelewy 24” Klient zostaje przekierowany do strony serwisu Przelewy 24, gdzie może zdecydować się na płatność kartą lub przelewem bankowym.
    - Za pobraniem: w momencie odbioru przesyłki od kuriera.
    Opcja ta jest możliwa wyłącznie przy wyborze formy dostawy kurierem FedEx.
    - Zwykły przelew: przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
    Nr konta: BZ WBK 50 1500 1429 1214 2009 2283 0000
    Dane odbiorcy: Joart S.A., ul. Staszica 11a, 59-700 Bolesławiec
    W tytule przelewu koniecznie należy podać numer zamówienia, który podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.
  • Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?
    Tak,  jest to możliwe w każdej chwili, po zalogowaniu się na stronie i kliknięciu w zakładkę Moje konto -> Adresy można zmienić adres dostawy.
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
    Tak, na życzenie wystawiamy fakturę VAT za produkty zakupione w naszym sklepie.
  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
    Zgodnie z regulaminem zamówienia można składać tylko za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie sklepu internetowego.
  • Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
    O stanie realizacji zamówienia powiadomimy Cię mailowo. Szczegóły Twojego zamówienia możesz  również  sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu klikając w zakładkę Moje Konto -> Zamówienia
  • Ile trwa i ile kosztuje dostawa?
    Koszty i terminy dostawy zależą od wybranej opcji. Szczegóły można znaleźć tutaj.
  • Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?
    Produkty, które są dodawane do koszyka nie są zarezerwowane. Rezerwacja ma miejsce dopiero w momencie opłacenia zamówienia on line, bądź złożenia zamówienia opłacanego za pobraniem.
  • Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?
    Zamówienie można anulować jeśli nie zostało ono jeszcze nadane do wysyłki. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie.
  • Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
    Taki produkt można oddać lub wymienić. W tym celu należy odesłać go na adres sklepu internetowego, koszt przesyłki zwrotnej ponosi sklep internetowy. W celu dokonania zwrotu lub wymiany niewłaściwego produktu zaloguj się na naszej stronie na konto na którym dokonałeś zakupu i przejdź do zakładki Moje Konto -> Reklamacje aby wypełnić formularz reklamacji.
  • Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?
    Jeśli założyłeś swoje konto w sklepie internetowym w każdej chwili możesz sprawdzić historię i status swoich zamówień, a także tworzyć listę ulubionych produktów. Są tu także zapamiętane Twoje adresy dostaw i dane potrzebne do wystawienie faktury, nie musisz wprowadzać ich na nowo za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu.
  • W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?
    Po wysłaniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz od nas na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia, a następnie będziemy informować Cię mailowo o każdej zmianie statusu zamówienia.
  • Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła. Co mam zrobić ?
    Swoją paczkę można śledzić klikając w link do przesyłki, który wysyłamy w mailu informującym o zrealizowaniu zamówienia. W niektórych sytuacjach przesyłki nie udaje się dostarczyć, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru i kto ponosi koszty zwrotu?
    Tak, można dokonać zwrotu lub wymiany w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby dokonać zwrotu należy wypełnić krótki formularz zwrotu dostępny po zalogowaniu na Twoje konto w szczegółach danego zamówienia. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
  • Czy mogę oddać produkt kupiony w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego?
    Nie ma możliwości dokonania zwrotu rzeczy kupionej w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego.  Należy produkt przesłać bezpośrednio na adres sklepu internetowego.
  • Czy jest możliwość wymiany rzeczy kupionej w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego?
    Tak, można dokonać wymiany produktu kupionego w sklepie internetowym w sklepie stacjonarnym, jeśli sklep posiada na stanie dany towar zgodny co do rozmiaru i koloru.
  • Czy można zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?
    Opcja ta jest dostępna tylko przy wyborze dostawy za pośrednictwem kuriera FedEx.
  • Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne?
    Tak, realizujemy przesyłki zagraniczne za pośrednictwem Poczty Polskiej. Cena takiej przesyłki uzależniona jest od wagi i miejsca dostawy, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.
  • Czy po złożeniu zamówienia dostanę informację o dokonanych zakupach?
    Tak, po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail potwierdzający złożenie zamówienia, a następnie przy każdej zmianie statusu realizacji wysyłane jest kolejne powiadomienie. Szczegóły zamówienia można  również  sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu i klikając w zakładkę Moje Konto -> Zamówienia.
  • W jaki sposób zostanę poinformowany o tym, że moja paczka jest już do odebrania w sklepie stacjonarnym?
    Sklep stacjonarny o dostarczeniu paczki informuje telefonicznie lub e-mailowo, dlatego też ważne jest, aby poprawnie wprowadzić swoje dane teleadresowe.
  • Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?
    Należy zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowej, polubić nas na Facebook’u lub śledzić na Instagramie.

Menu

Ustawienia

Utwórz darmowe konto, aby zapisać polubione przedmioty.

Zaloguj się